آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Saturday, August 9, 2008
1
اين حسين درخشان به نظر مي آيد كاملا ديوانه شده. شايد هم اين دري وري ها كه توي وبلاگش مي نويسد به خاطر اين است كه آمد ايران نگيرن ببرن پدر و مادرش رو بهش نشون بدهند.

2
من يك مرضي دارم كه هر وقت چند بار بروز مي كند. پوستم درد مي گيرد. الان هم پوست كف پاي راستم درد مي كند. باور كنيد اين درد از درد خود پا يا عضو مزبور بدتر است.

3
من اينك كه بخش اعظم گوگل ريدرم را خوانده ام و پاي اينترنت 198 نشسته ام (ويرگول) قند دارد در دلم آب مي شود اما حيف كه شيريني اش كمي ناپايدار است كه من يكي دو ساعت ديگر بايد بروم خانه
:((((((

4
همه دست به دعا برداريم كه آقاي ه اين بار امتحانش را نمره بيارد. چهار تا هفت. خدايا چيز بيشتري نمي خواهيم.....

5
اين آدرس سايت انجمن دوستداران حيوانات است كه اين افراد همان هايي هستند كه حيوانات را مجاني نگه مي دارند و گربه ها و سگ هايي هم دارند كه واگذار مي كنند. يادم مي آيد چقدر براي گربه امون دنبالشان گشتيم.