آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Sunday, July 6, 2008

این چند روز گذشته حال چندان خوبی نداشته ام. از وقتی وزنم اضافه شده دیگر مثل قدیم ها سبک و قبراق نیستم. زود خسته می شوم و دوست دارم بیشتر نشسته زندگی کنم. برای یک آدم که همیشه 47 تا 50 کیلو بوده ، یک باره در یک سال ده کیلو چاق شدن می تواند ضربه ی بدی باشد. به همین دلیل که گفتم نقاشی می کنم و کار جدیدی که از دیروز برای خودم ساخته ام ترجمه است. یادتان باشد پارسال دو جلد کتاب آشپزی انگلیسی خریدم و حالا دیدم فرصت خوبی است که این همه غذاهای سالم ( غذاهای پر فیبر و غذاهای کم کربوهیدرات ) را اول ترجمه کنم و بعد بعضی ها را بپزم. کتاب اول پر از غذاهایی است با انواع میوه ها و سبزیجات و بنشن و دومی سرشار از میگو و ماهی. فعلا در بخش غذاهای سبک ، سیر می کنم. حتی تصمیم گرفته ام بعد از تمام شدن کتاب بروم دنبال ناشری بگردم که بدش نیاید چیز جدیدی در باب شکم چاپ کند. اگر کسی را می شناسید ممنون می شوم معرفی کنید.

....................................................................

پی نوشت : آیا من باید لینک یک دروغگوی بی شرم را از وبلاگم بردارم یا او؟ او پیش دستی کرده تا حتما به خودش ( و شاید بقیه ) ثابت کند که دروغگو نیست. عجب دنیای وارونه ای است.