آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Sunday, May 4, 2008
وقتی کیهان راجع به هنر مملکت تصمیم می گیره!!!!
فقط داشته باشید مملکت رو که با یه نوشته ی کیهان می تونه تعطیل بشه!!!!!!!!!!!!!
کیهان روز 9 اردی بهشت به نمایشگاه نقاشان خارج از کشوری (اردشیر محصص، بهمن محصص، مسعود سعدالدین، هادی هزاوه ای، نیکزاد نجومی، هوشنگ سیحون، سیراک ملکونیان، بهجت صدر، علی نصیر، واحد خاکدان، محمود فرشچیان، قاسم حاجی زاده، منصور وکیلی، حسن واحدی، ناهید حقیقت، منیر فرمانفرماییان، محسن وزیری مقدم و ژازه تباتبایی) گیر داده که : يك گالري هنري از روز جمعه (6ارديبهشت 1387) نمايشگاهي از آثار نقاشان معاند و مقيم خارج از كشور را در تهران برپا كرده است. طرح هاي اروتيك و تصويرسازي هاي برخي از اين نقاشان عليه اسلام، انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) در سال هاي گذشته در نشرياتي مانند هفته نامه هاي «كيهان لندن»، فصلنامه «كنكاش» و... در خارج از كشور منتشر شده است و اكنون هم در ايران آثار خود را به نمايش گذاشته اند.
اين گالري كه آن را عامل رسمي يكي از سازمان هاي بين المللي تحت نفوذ آمريكا اداره مي كند و با هواداران فرق ضاله نيز در ارتباط است، از روز ششم ارديبهشت ماه به مدت 11 روز، مجموعه اي از تصاوير برگزيده چندين نقاش هرزه نگار و معاند را تحت عنوان «ذهنيت ايراني» به نمايش گذاشته است. برگزاري اين نمايشگاه در حالي است كه رسانه هاي مدعي اصلاح طلبي، مانند روزنامه هاي «اعتماد»، «اعتمادملي» و برخي از خبرگزاري هاي داخلي، تبليغاتي را براي اين نقاشان معاند و دست اندركاران آن آغاز كرده اند و خبر برگزاري چنين نمايشگاهي را با آب و تاب فراوان پوشش داده اند! ...


فقط بقیه ی متن رو بخونید و ببینید این ها چه مزخرفاتی سر هم کرده اند .
اما ماجرای افتضاح قضیه اینه که خیلی جالب و در حرکتی ضربتی این نمایشگاه به وسیله مرکز هنرهای تجسمی تعطیل می شه و جالب تر این که دو روز بعد حبیب الله صادقی رییس این مرکز استعفا می ده.
مملکت گل و بلبل نشان است... نوآوری از یه در می ره ، شکوفایی از در دیگه می آد تو ( سلام شوهر جان ).

واکنش به خبر کیهان !!!
خبر بی بی سی فارسی