آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Thursday, September 27, 2007
...
یه خاصیتی دارم من که خب هم خوبه هم مایه ی دردسره. حافظه ی تصویری بی نظیری دارم و اگه یه آدمی رو یه بار ببینم حتما اگه باز ببینمش می شناسمش مگه در موارد استثنایی ولی اسمش... عمرا اگه اسم طرف یادم بیاد و چقدر ضایع است که می دونی طرف کیه ها و وایستادی جلوش و سعی داری صداش کنی ولی اسمش رو یادت نیست و فکر می کنم با توجه به اتفاق امروز ، باید همیشه در این موارد آقای ه کنارم باشه چون اون درست عکس منه. حافظه ی اسمی اش بی نظیره. البته اگه آدمه معروف باشه ماجرا فرق می کنه ها!
...................................................
احساس شوق دارم. امسال درس خوندنه می دونم فرق داره. می دونم...
...................................................
یه کتاب دارم می خونم به اسم "جسم زن، جان زن". خواندنش رو به تمام زنان توصیه می کنم. تموم که شد درباره اش می نویسم اما همین رو بدونید که کتاب نوشته ی یک پزشک زن امریکایی است که به خاطر بیماری سختی که می گیره متوجه کارکرد متفاوت بیماری در بدن و روح زنانه اش می شه و کلینیکی هم به نام "زنان برای زنان" تاسیس می کنه و یه نوع درمان خاص و منحصر به فرد و برخورد تازه ای با بیماری رو برای زنان ارائه می کنه. این کتاب به خصوص برای ما زنان ایرانی بسیار مفیده چون ما، اکثرا با بدن هامون بیگانه ایم.
- جسم زن، جان زن / کریستین نورتراپ / انتشارات نقش و نگار /384 ص / 3500 تومان