آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Monday, August 27, 2007
کافه
از ایده ی معرفی رستوران 35 درجه خوشم اومد اما خب چون من خیلی رستوران برو نیستم کافه که می تونم معرفی کنم.
.
لوت وپوت. طرفای خیابون ابن سیناست به نظرم! صاحبش آدم دوست داشتنی است که اگه باهاش صمیمی بشید کلی حرف داره که براتون بگه. وجیز داره اما نه به خوشمزگی وجیزای کافه تیتر. فضاشو دوس دارم.
.
اکسون. از کافه های گاندیه. وسط راهرو. اسرافیل صاحبش و کلا این کافه برای من یه چیز دیگه است. سرویس دهی اش هم معقول و منطقیه. به نظرم توی کافه های گاندی بهترینه.
.
کنج. خ کبکانیان. هات شکلات یک می خوری 1000 تومن. چایی می خوری 500 تومن و موسیقی خوب می شنوی و آدماش خوش رو و مودب ان. یه کافه ی خوب جز اینا دیگه چه خصوصیتی داره؟
.
ثالث. خ کریمخان ، نشر ثالث. قبلا خوب بود اما از آخرین باری که رفتم و دیدم توی آب میوه ام آب قاطی کرده ان بس که رقیق و بی طعم بود ، دیگه نرفتم. تلویزیون گنده اش هم اعصاب خرد کنه.

..
جالبه که هر چی فکر می کنم می بینم دیگه کافه ی محبوب ندارم توی این شهر. دیگه هیچ جا نیست که له له بزنم واسه ی این که برم و غرق بشم توش. مدت هاست که این طوره. دیگه کافه می رم چون عادت کافه نشینی دارم. رستوران هم نمی تونم جایی رو بگم. شایدم احساسا آدم یلخی شدم به نسبت چند سال پیشم. چه می دونم.