آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Monday, August 20, 2007
نو شدم !
عجالتا که هالواسکنی در کار نیست یا اگه هست خودم نمی بینمش! و فعلا از کامنت خبری نیست. قالب عوض کردن هم خیلی حال داد. مدتی بود از این سبزی یه دست خسته شده بودم.

امروز بالاخره سرماخوردگی که از یه هفته قبل عروسی هی می خواست بپره تو بدنم ، جا خوش کرده تو دماغم و صورتم و هی فین فین می کنم به سلامتی که فکر می کنم اثر اضطراب و ضعفیه که به خاطر دوندگی های اون موقع داشتم.
.
برام خیلی جالبه که همه ی اتفاقات و چیزایی که پیش می آد توی زندگیم ، با هم کاملا مرتبطن. دارم می رم کلاسای "هنر دردنیای کودکان" دکتر جزایری و امروز از خانه ی فرهنگ شوش زنگ زدن واسه ی مربیگری پیش دبستانی.
.
راستی یه خبر. اگه اهل هنر هستید و فمنیست هستید یا کلا به این مبحث علاقه دارین ، در گالری آریا ( آموزشگاهش ) دکتر سوری ( به کسره برای حروف س و و ) کلاسی گذاشته درباره ی "زیبایی شناسی و هنر فمنیستی" که یه کلاس تئوری تاریخی ایه و دکتر سوری هم یکی از باسوادترین آدم هایی است در زمینه ی تاریخ هنر به خصوص غرب ، که می شناسم. اگه دوست داشتید با شماره تلفن 88727083 تماس بگیرید. زودتر بجنبید چون بعید نیست پر بشه. آدرس آریا هم خ ولی عصر ، بعد خ عباس آباد ، ک زرین است. قیمت دوره اش هم 50 هزار تومنه.
.
اضافه این که هالواسکن درست شد.