آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Wednesday, July 25, 2007
چند راهکار از یک عروس تازه کار!
لباس
به شما توصیه می کنم اصلا سراغ بازار نرید اگه می خواید کمتر از 300000 تومن خرج کنید چون اجناس ایرانی به طرز چندش آوری زشت و بدقواره ان. چون من می خواستم لباسم ساده باشه و خب مهمونی مون عروسی نیست و یه عقدکنون صوریه ، برای همین نخواستم این قدر هزینه کنم و البته لباسی هم پیدا نکردم که خیلی خوشم بیاد ازش.
کلن که پوستمون غلفتی کنده شد و پدر صاحبمون دراومد. لباسای ایرانی خیلی مناسب سیبری و شهرهای اطراف اونن ، بس که پارچه هاشون کلفته مثل پوست خر و جدن پارچه اشون جنس پرده است! کلفت و پلاستیکی و حتی وقتی داری پروشون می کنی چنان عرق از هفت سوراخت سرازیر می شه که می خوای همون طوری لخت و عور از اتاق پرو بزنی به چاک!
اگه می خواین لباستون رو هم بدوزید زود بجنبید و نذارین دو هفته مونده به مهمونی برید خیاط که براتون کلاس بذاره و پول خون باباشو ازتون بگیره.
.
طلا
چون این قسمت خیلی حرص درآر بود کوتاه بگم که :
مدل های جالب : وجود ندارد!
قیمت : بازار ارزونه و کریمخان متوسط و میرداماد و بالاها گرون
کلن همه چی عین همه. اصلن هم معلوم نیست سرتون کلاه نذارن.
نظر منو می خواین نخرین اگه می شه.
.
پارچه
راحته. مهم نیست!
.
کت شلوار
به جای مرد مورد نظر با آقای ه برید خرید. اولین جایی که بره تو می خره می آد بیرون. اگه خواستین ای میل بزنین اجاره داده می شود!
.
کفش
هنوز نخریدیم!
.
سفره عقد
فقط بگردید تو دوست و آشنا و تیکه تیکه پیدا کنید ، سفره و ظرف و ظروفشو. آینه شمعدونم برید از این دوست به شدت هنرمند ما که نجار فوق العاده ایه بخرید. اصلان واست تبلیغ کردم. پورسانتمو بده!
.
چند نکته ی احتیاطی :
1
مواظب باشید نزدیکای روز مهمونی تون تو میادین سگ دار! نپلکید. ممکنه بگیرنتون و روز مهمونی به جای سر سفره ی عقد تو وزرا سماق بمکید!
2
به خانواده ها خیلی گزارش کار ندید وگرنه بیچاره تون می کنن. ازشون همون اول امضا بگیرین که هی دم به دیقه حرفشونو عوض نکنن!
3
شب ها خوب بخوابین تو این روزا وگرنه بعد یه هفته می شین مثل گربه ای که هر جا ولش کنن چرت می زنه!
.
همینا بس بود؟ بازم بگم؟ سوالی هست در خدمتم!