آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Saturday, July 14, 2007
به سلامتی و میمنت ، از چند لحظه ی پیش آی اس پی سپنتا هم بلاگ رولینگ رو فیلتر کرد و من دیگه نمی تونم لینک هام رو ببینم. سعی کردم یه چیزی مشابه بلاگ رولینگ پیدا کنم اما نشد. حالا نمی دونم باید از چه جایگزینی واسه بلاگ رولینگ استفاده کنم. به نظرم توی این چند سال هیچی مثل فی لترینگ باعث نشد من بهتر یاد بگیرم که چه جوری پوست کلفت باشم.
حالا این وسط وبلاگ های بلاگفا چرا خوابیدن؟
یاد اون جک افتادم که یارو می میره ، می برنش جهنم یه روز یکی از دوستاشو تو جهنم می بینه که دوسته خارجی بوده. حال و احوال می کنن و ایرانیه می گه خیلی جهنم خوبه. خارجیه می پرسه چه طوری جهنم خوبه بابا؟ هر روز دارن سرب داغ می ریزن توی گلوی ما و هی از موی سرمون آویزونمون می کنن. ایرانیه می گه ولی تو جهنم ایرانیا وقتی که می خوان سرب داغ کنن ، یه روز هیزم نداریم یه روز سرب دیر می رسه. خلاصه که هیچ وقت وقت مجازات نمی شه!!! اینم حکایت ماست انگار.