آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Saturday, June 2, 2007
ضایع کردن حقوق 38 میلیون ایرانی

بسياري از سي و هشت ميليون مشترک تلفن هاي ثابت و همراه شرکت مخابرات ايران وقتي اولين قبض تلفن خود را در سال 86 دريافت کردند ازعبارتي که زير قبض درج شده بود چيزي دستگيرشان نشد. عبارتي که از آنها مي خواست اگر تمايل به سهام داري شرکت مخابرات ( مطابق اصل 44 و ابلاغيه مقام رهبري ) ندارند، با مراجعه به اين شرکت نسبت به پر کردن فرم انصراف اقدام کنند.
روز آنلاین امروز
.
عکس بالا که فیش تلفن خونه ی ما است رو بزرگ کنید و جمله ای که دورش خط قرمز کشیدم رو بخونید. شرکت مخابرات بدون توضیح جامع و مشخصی در حال تبدیل پول ودیعه ی تلفن ثابت یا موبایل همه ی ایرانیان به سهام مخابرات است. مساله این نیست که سهام مخابرات داشتن خوبه یا بد. مساله این جاست که دولت بی هیچ توضیحی داره 38 میلیون ایرانی رو در شرایطی قرار می ده و آن ها روحشون هم اطلاع نداره.
مطمئنم خیلی از شماها مثل خود من توجهی به اون جمله ی زیر قبضتون نکردید اما بدانید فقط تا اول تیرماه وقت دارید که جلوی این قضیه رو بگیرید. به خصوص اگر تلفن شما برای سالیان قدیم است نگذارید این تبادل انجام بشه چون مخابرات پول ودیعه ی شما که همون پولی است که به مخابرات پرداختید رو به روز نمی کنه و مثلا اگه شما 20 سال پیش خط تلفنتون رو 2200 تومان خریدید ، مخابرات به شما 2200 تومان سهام می ده در حالی که الان خط تلفن شما به قیمت 100 هزار تومان قابل فروش است.
من حتما می رم و انصرافم رو اعلام می کنم فقط به این دلیل که هیچ خوشم نمی آد کسی چیزی رو با کلک و حقه بهم قالب کنه. اگر مخابرات شفاف به همه ی مشترکین اعلام می کرد اون وقت معلوم بود که این سهام ها ارزش مند هستن و این دولت ارزش سرمایه گذاری رو داره ولی این جوری یه پاپاسی هم بهشون نباید داد.