آذرستان
بیست و چهار ساعت در خواب وبیداری
Monday, April 9, 2007
مطلبی از اورمزدان درباره بریدن آلت جنسی دختران

ترانه بنی یعقوب: دختران جنوبی ختنه ( بریدن آلت جنسی) می‌شوند تا لذت زنانه در آنها کشته شود

Female Genital Mutilation (FGM)


سایت رسمی ضد بریدن آلت جنسی دختران

مطلب ویکی پدیا
عکس ویکی پدیا 1 و 2

Female genital mutilation - who

ممنون از فرناز که لینکش رو گذاشت - به کار بردن واژه «ختنه» در مورد زنان یا خشونت معرفتی
پس از خواندن مطلب بالا متوجه شدم که واژه ی "ختنه" در مورد عملی که روی دختران انجام می شه ، صحیح نیست و به جای اون باید از عبارات "بریدن آلت جنسی" یا "مثله مردن آلت جنسی" استفاده کرد. اگر مقاله رو بخونید دقیق متوجه خواهید شد.

مطالب کمی که من در مورد ختنه دختران پیدا کردم. اکثرا منابع انگلیسی زبان هستند. اگر می خواهید خودتون جستجو کنید می تونید در گوگل سرچ کنید. من سعی کردم مطالب معتبر رو لینک بدم. اگه مطلبی پیدا کردید که می شد بذارم این جا لینکش رو برام بذارید. ممنون